მთავარი კარიერა


ჩვენთვის მთავარი ღირებულება ჩვენი თანამშრომელია!

Ecovis Georgia გთავაზობთ სასიამოვნო, ჯანსაღ, კონკურენტულ და სტაბილურ სამუშაო გარემო-პირობებს!

Ecovis Georgia მუდმივად ზრუნავს თანამშრომლების კმაყოფილების ამაღლებაზე, მათ პროფესიულ განვითარებაზე და კარიერულ წინსვლაზე.

Ecovis Georgia გთავაზობთ:

დაინტერესების შემთხვევაში შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა, ან ვაკანსიის ტექსტში მითითებულ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე.

თუ ამჟამად გამოცხადებული ვაკანსიების ჩამონათვალში ვერ აღმოაჩინეთ თქვენთვის საინტერესო პოზიცია, შეგიძლიათ სამომავლოდ განსახილველად გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: career@ecovis.ge მიღებული რეზიუმე აისახება აპლიკანტების ბაზაში და თქვენი ინტერესების, ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისი ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში დაგიკაშირდებათ ჩვენი ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის წარმომადგენელი.

იხილეთ Ecovis Georgia-ში მიმდინარე ვაკანსიები

ბუღალტერი
დაწყების თარიღი: 05 ოქტ 2021
დასრულების თარიღი: 30 ნოე 2021

ვაკანსია გამოცხადებულია ბუღალტერიის დეპარტამენტში.


ძირითად ფუნცია-მოვალეობები: 

  • მთავარი ბუღალტრის ან/და  მენეჯერის მითითებების მიხედვით კომპანიის მიმდინარე საბუღალტრო საქმის დამოუკიდებლად წარმართვა - ოპერაციების შესრულება ან/და შესრულებულის მონიტორინგი;

  • საქონლისა და მომსახურების რეალიზაციის ოპერაციების აღრიცხვა და კონტროლი;

  • ხელფასის დარიცხვის უწყისის მიხედვით შესაბამისი ბუღალტრული გატარებების შესრულება ან/და მონიტორინგი;

  • ხარჯების  ბუღალტრული აღრიცხვა შესაბამის ანგარიშებზე;

  • ბანკის ამონაწერის და სალაროს ოპერაციების აღრიცხვა საბუღალტრო პროგრამაში ;

  • სესხების და საპროცენტო ხარჯების აღრიცხვა;

  • სავალუტო ოპერაციების აღრიცხვა/მონიტორინგი, სავალუტე ნაშთების სისწორის  უზრუნველყოფა(გადაფასების ოპერაციების შესრულება)

  • ძირითადი საშუალებების აღრიცხვა (შეძენა, ცვეთის დარიცხვა, რეალიზაცია)

  • დებიტორული მოთხოვნებისა და  კრედიტორული დავალიანებების ნაშთების სისწორის კონტროლი. 

  • დამკვეთი კომპანიის ყოველთვიური და წლიური დეკლარაციების მომზადება და  შესაბამის ვადებში წარდგენის უზრუნველყოფა;

  • დამკვეთისთვის წინასწარ შეთანხმებული ანგარიშების, რეპორტების მომზადების პროცესში ჩართულობა;

  • დაქვემდებარებული ასისტენტის დეტალური ინსტრუქტაჟი/ტრეინინგი მიცემულ დავალებაზე და მონიტორინგი მათ მიერ შესრულებულ დავალებებზე/ოპერაციებზე;

  • დაქვემდებარებული თანამშრომლ(ებ)ის (ასისტენტ(ებ)ის) მუშაოების შედეგების განხილვა მენეჯერთან/ხელმძღვანელობასთან ზეპირი ან/და წერილობითი ფორმით

მოთხოვნებით:

  • უმაღლერი განათლება ტექნიკური ან ეკონომიკური მიმართულებით.

  • სავალდებულოა გავლილი  ჰქონდეს ACCA-ს  მინიმუმ ერთი დონე;

  • სავალდებულოა ინგლისური B2 და სასურველია რუსული ენის B2 დონეზე ცოდნა;

  • სავალდებულოა საოფისე და ბუღალტრული პროგრამების ცოდნა.

  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება  ბუღალტერის პოზიციაზე.

პიროვნული თვისებები:

  • ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;

  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი;

  • კრიტიკული, ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;       

  • დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;

  • გუნდში მუშაობის უნარი;

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

დამატებითი ინფორმაცია:

  • სამუშაოს ტიპი: სრული განაკვეთი, 5 სამუშაო დღე

  • სამუშაო საათები: 10:00 – 19:00

  • ვაკანსტური ადგილების რაოდენობა: 1

  • ანაზღაურება: შეთანხმებით

  • სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, აფაქიძის ქ., #11 (თბილისის ბიზნეს ცენტრი)

კანდიდატები, რომლებიც დააკმაყოფილებენ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

წერითი დვალება:

  • ხანგრძლივობა: 40 -50 წუთი

  • წერითი დავალების თემა: საბაზისო ცოდნის შემოწმება ბუღალტერიასა და ფინანსებში

გასაუბრება - პირველი ეტაპის წარმატებით გავლის შემთხვევაში.

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: career@ecovis.ge

ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

კომპანიის შესახებ ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ მითითებულ ბმულს: www.ecovis.ge 

გაზიარება